Koszty dostawy

Koszty dostawy

Przesyłki frachtowe są często wymagane w przypadku niektórych przedmiotów, zwłaszcza tych ciężkich, dużych lub delikatnych, takich jak oprawy oświetleniowe i meble. Producent określi najlepszą metodę wysyłki, aby zapewnić, że przesyłka zostanie wysłana w sposób jak najbardziej bezpieczny i wydajny.
Czasy realizacji
Czasy realizacji są jedynie szacunkami, a poziomy zapasów są wskazane na naszej stronie internetowej w oparciu o poziomy zapasów, które otrzymujemy z magazynu własnego lub producenta. Poziomy zapasów mogą się szybko zmieniać.
Mimo, że wskazaliśmy na magazynie na naszej stronie, nie oznacza to, że produkt jest faktycznie w magazynie. Do czasu złożenia zamówienia przedmiot może zostać sprzedany.
Nie należy planować elektryka w oparciu o poziomy zapasów wskazane na naszej stronie. Elektryk powinien zostać umówiony dopiero po przybyciu przedmiotu.
Obszar dostawy:
Produkty na tej stronie obsługują tylko wysyłkę do Polski i innych krajów UE. Jeśli chcesz wysłać do innych krajów, skontaktuj się z nami w celu konsultacji: [email protected]
Przetwarzanie zamówienia
Czas realizacji zamówienia wynosi 2 dni robocze, po dostawie wyślemy Ci szczegółowe informacje o wysyłce, w tym numer śledzenia i stronę z zapytaniami
adres dostawy
Posiadamy magazyn w Chinach
Środek transportu:
chiny EMS
Dobierzemy dla Ciebie najszybszą przesyłkę ekspresową.Jeśli potrzebujesz konkretnej przesyłki ekspresowej, skontaktuj się z nami: [email protected]
Czas transportu
Czas dostawy z magazynu w Chinach do Polski: 20-40 dni (dni robocze)
Odszkodowanie za opóźnioną dostawę:
Jeśli towar nie zostanie dostarczony na czas, bardzo nam przykro z powodu opóźnionego odbioru towaru i zapewnimy Ci 10% ceny zamówienia za opóźnioną rekompensatę. Dołożymy wszelkich starań, aby towar dotarł na czas.
taryfa:
Produkty wysyłane z magazynów w Chinach mogą mieć taryfy. Jeśli są taryfy, zapłacimy Ci 20% cła. Pozostałe 80% musisz ponieść

Odmowa wysyłki
Jeśli zamówienie zostało już wysłane i klient mu odmawia, ponosi on koszty zwrotu produktu, a także wszelkie opłaty za uzupełnienie zapasów.
Jeśli produktu nie można zwrócić do nadawcy (na przykład: jeśli koszt wysyłki w obie strony przekracza wartość towaru), w takim przypadku nie można uzyskać zwrotu pieniędzy.
Otrzymano nieprawidłowy przedmiot
Wszystkie przesyłki z przedmiotami, które zostały otrzymane nieprawidłowo lub omyłkowo, muszą zostać zgłoszone do nas w ciągu tygodnia od dostawy. Musimy otrzymać powiadomienie e-mailem, jeśli produkt nie pasuje do twojego zamówienia. Nie jesteśmy w stanie zaakceptować żadnych roszczeń po upływie tygodnia od dostarczenia towaru. W przypadku dostawy niewłaściwego produktu Simiglighting zastrzega sobie prawo do dostarczenia prawidłowego produktu w terminie do 8 tygodni od dostarczenia niewłaściwego produktu. SimigLighting zapłaci za wszystkie koszty wysyłki, aby zapewnić odbiór nowego produktu. Jeśli klient nie chce wymiany, zamówienie zostanie potraktowane jako zwrot i naliczone zostaną opłaty uzupełniające w wysokości do 25%.