Polityka zwrotów i zwrotów

Polityka zwrotów i zwrotów

Modyfikacja zamówienia

• Możesz zmienić informacje o zamówieniu (takie jak kolory, wymiary, adres wysyłki, numer telefonu) w ciągu 48 godzin.

• Jeśli Twoje zamówienie zostało wysłane, nie można go modyfikować.

Anulowanie zamówienia

• Możesz bezpłatnie anulować zamówienie w ciągu 48 godzin.

• Jeśli Twoje zamówienie zostało wysłane, nie można go anulować. Jeśli będziesz nalegał na anulowanie zamówienia, zostaniesz obciążony opłatą w wysokości 30%-50% kwoty zamówienia za nasze koszty przechowywania, koszty przygotowania zamówienia i koszty wysyłki. Opłata ta zostanie odliczona od zwrotu środków za Twoje produkty.

Powrót

• Jeśli chcesz zwrócić artykuł zakupiony na naszej stronie, masz 30 dni od daty otrzymania zamówienia na kontynuowanie procesu zwrotu. Koszty wysyłki zwrotnej ponosisz Ty. Kwota ta zostanie odliczona od zwrotu środków za Twoje produkty.

• Należy pamiętać, że do zwrotu artykuł powinien być w oryginalnym stanie: nieużywany, w oryginalnym opakowaniu i z kompletnymi akcesoriami.

• Masz 7 dni od daty otrzymania zgody na zwrot na odesłanie przedmiotu, który chcesz zwrócić.

• Uwaga – przedmioty uszkodzone, zabrudzone lub używane nie podlegają zwrotowi. W przypadku niezgodnych zwrotów nie przyjmiemy zwróconych produktów.

Pamiętaj, że prawo do zwrotu produktów nie dotyczy:

(1)Produkty niestandardowe, zamawiane u producenta zgodnie z życzeniem klienta. (z wyjątkiem wad fabrycznych)

(2)Wszystkie akcesoria, takie jak żarówki.

(3)Nie przyjmujemy zwrotów, anulowań ani wymian dużych zamówień tego samego produktu („duże zamówienia”: trzy lub więcej tego samego produktu). Jeśli zamawiasz dużą ilość artykułu, zalecamy najpierw kupić jeden, aby upewnić się, czy jest to, czego potrzebujesz. W przypadku jakichkolwiek pytań skontaktuj się z nami pod adresem [email protected], a my skontaktujemy się z Tobą tak szybko, jak to możliwe.

Uwaga:

Kolory na stronie internetowej mogą nieznacznie różnić się ze względu na rozdzielczość obrazu komputera i ustawienia monitora. Wymiary będą się nieznacznie różnić w wyniku ręcznego pomiaru. Kolory i wymiary mają charakter poglądowy. Proszę zapoznać się z rzeczywistym produktem.

Jak zainicjować zwrot?

(1) Wyślij e-mail zawierający opis przyczyny zwrotu oraz przedmiotu, który chcesz zwrócić, na adres [email protected]

(2) Sprawdzimy Twoją pocztę e-mail.

(3) Po zatwierdzeniu Twojego wniosku o zwrot otrzymasz wiadomość e-mail z potwierdzeniem zwrotu.

(4) Jeśli wszystko jest gotowe, masz 7 dni od daty otrzymania zgody na zwrot na odesłanie przedmiotu, który chcesz zwrócić. Opłata za wysyłkę zostanie opłacona przez Ciebie.

(5) Po wysłaniu produktu, który chcesz zwrócić, podaj nam e-mailem numer śledzenia i adres URL śledzenia.

(6) Po otrzymaniu zwróconego przedmiotu poinformujemy Cię e-mailem, czy zwrócony przedmiot podlega naszej Polityce zwrotów i zwrotów kosztów. Jeśli tak, zwrócimy Ci pieniądze. Jeśli nie, zastrzegamy sobie prawo do odmowy zwrotu środków.

Zwrot pieniędzy

• Zwrócimy Ci pieniądze po otrzymaniu zwróconego produktu, który podlega naszej Polityce zwrotów i zwrotów.

• Zwrot środków nastąpi na Twoje pierwotne konto płatnicze po dokonaniu operacji zwrotu. (PayPal: 1-2 dni; karta kredytowa: 3-5 dni)

• Rzeczywista otrzymana przez Ciebie kwota może różnić się od pierwotnej płatności ze względu na wahania kursu wymiany.

• Wszelkie uiszczone opłaty za wysyłkę nie podlegają zwrotowi. Należy pamiętać, że koszty wysyłki opłacone za „fast shipping”, „Akcje w UE” i „Hongkong EMS” nie podlegają zwrotowi po wysłaniu zamówienia. Jeśli Twoje zamówienie zostanie zwrócone i zwrócono środki, ten dodatkowy koszt wysyłki nie zostanie zwrócony.

Jeśli podczas zakupów na naszej stronie napotkasz jakiekolwiek problemy, skontaktuj się z nami pod adresem [email protected], aby znaleźć rozwiązanie. Otwarcie sporu (np. sporu PayPal) nie przyspieszy rozwiązywania problemów.

Jeśli masz jakiekolwiek pytania dotyczące naszej Polityki zwrotów i zwrotów, skontaktuj się z nami pod adresem [email protected] .

Pytania i odpowiedzi

Przedmiot jest uszkodzony w chwili otrzymania?

Produkty otrzymane z potłuczonym szkłem, wgniecionymi kloszami lub ramkami nie są uważane za wadliwe i nie podlegają zwrotowi. W takim przypadku zapewniamy wymianę szkła lub rolet bez dodatkowych opłat. Jeśli nie chcesz otrzymać wymiany i chcesz zwrócić przedmiot, potraktujemy to jako normalny zwrot i pobierzemy opłatę za uzupełnienie zapasów w wysokości do 35%. Zastrzegamy sobie również prawo do odliczenia od zwrotu wszystkich opłat za wysyłkę wychodzącą.

Otrzymany przedmiot nie jest tym samym produktem, co moje zamówienie?

• W takim przypadku zalecamy najpierw sprawdzenie informacji o zamówieniu (czy są one prawidłowe czy nie).

• Wszystkie przesyłki zawierające produkty, które zostały otrzymane nieprawidłowo lub omyłkowo, należy nam zgłosić w ciągu tygodnia od otrzymania przedmiotu.

•W przypadku dostarczenia nieprawidłowego produktu, dostarczymy właściwy produkt w ciągu maksymalnie 8 tygodni od otrzymania wiadomości e-mail. Zapłacimy wszystkie opłaty za wysyłkę za zwrot nieprawidłowego produktu i dostarczenie prawidłowego produktu.

Jeśli nie chcesz wymiany i nalegasz na zwrot towaru, zamówienie zostanie potraktowane jako normalny zwrot i zostaniesz obciążony opłatą w wysokości do 35% za nasze przechowywanie koszty, koszty przygotowania zamówienia i koszty wysyłki.

Czy mogę odmówić odbioru wysłanego przedmiotu?

• Po wysłaniu zamówienia nie możemy go zatrzymać. Jeśli odmówisz przyjęcia dostawy, zostaniesz obciążony kosztami przechowywania, przygotowania zamówienia i kosztami wysyłki w wysokości 30%-50% kwoty zamówienia. Opłata ta zostanie odliczona od zwrotu środków za Twoje produkty.

• W przypadku działania siły wyższej (takiej jak uszkodzenia lub wady) prosimy o kontakt z naszym działem obsługi klienta pod adresem [email protected] natychmiast, a my podamy Ci odpowiednie rozwiązanie.

Zwracane produkty są uszkodzone?

Kiedy zwracasz przedmiot, pamiętaj o jego prawidłowym owinięciu. Jeśli zwrócony przedmiot jest uszkodzony, nie możemy zwrócić Ci pieniędzy. W takim przypadku lepiej zgłosić reklamację do firmy spedycyjnej (przewoźnika) i doradzić nam, jak postępować z uszkodzonymi produktami. Przechowujemy Twój produkt tylko przez 30 dni od jego uszkodzenia.

Kiedy otrzymam zwrot pieniędzy?

• W przypadku pomyślnie zwróconego przedmiotu zwrot środków na pierwotną płatność może zająć do 5 dni roboczych (PayPal: 1-2 dni; karta kredytowa: 3-5 dni). W przypadku jakichkolwiek pytań prosimy o kontakt e-mailowy: [email protected], a my skontaktujemy się z Tobą tak szybko, jak to możliwe.

• Pamiętaj, że wszelkie anulowanie lub zwroty powinny być zgodne z naszą Polityką zwrotów i zwrotów kosztów.

Wady producenta?

Jeśli występuje wada fabryczna – zastrzegamy sobie prawo do naprawy / naprawy uszkodzonej części / szkła lub wady dowolnego urządzenia – sprzedajemy. Jeśli wady nie da się naprawić, zapewnimy wymianę bez dodatkowych opłat.

O gwarancji?

Niektóre produkty objęte są roczną gwarancją liczoną od daty zakupu. Aby uzyskać szczegółowe informacje, skontaktuj się z nami pod adresem [email protected].

Czy w przypadku zwrotu przedmiotu zapłacę za wysyłkę?

• Tak. W przypadku jakiejkolwiek przyczyny zwrotud w przypadku problemów niezwiązanych z jakością (w tym między innymi kolorów, wymiarów, nieodpowiedniego stylu, powodów osobistych…), opłatę za przesyłkę zwrotną poniesiesz Ty. Rzeczywista kwota może się różnić w zależności od przewoźnika.

• Jeśli chcesz zwrócić przedmiot ze względu na uszkodzenia lub wady, nie martw się i zapoznaj się z sekcją "Przedmiot jest uszkodzony w chwili otrzymania?” i "Wady producenta?” w sekcji pytań i odpowiedzi.

Zaloguj się

Megamenu

Twój koszyk

Twój koszyk jest pusty.