Zwroty

ZWROTY

Akceptujemy zwrot produktów. Klienci mają prawo ubiegać się o zwrot w ciągu 14 dni od dostarczenia produktu.
Czy chcesz zwrócić swoje zamówienie, na przykład dlatego, że nie odpowiada ci to lub otrzymałeś niewłaściwy przedmiot? Nie ma problemu. Na tej stronie znajdziesz wszystkie informacje dotyczące zwrotu zamówienia.

WYŚLIJ SWÓJ ZWROT
Możesz zwrócić nam swój przedmiot pocztą. Możesz to zrobić w punkcie simiglighting.pl lub za pośrednictwem innej lokalizacji postów. Pamiętaj, aby podać poprawny adres zwrotny na paczce. Znajdziesz to na dole tej strony.

ARTYKUŁY DUŻE LUB WRAŻLIWE
Możemy również odebrać przedmioty, które dostarczyliśmy za pośrednictwem naszej własnej usługi dostawy. Dotyczy to również delikatnych przedmiotów, które można łatwo uszkodzić podczas transportu. Minimalne koszty to 200 zł, jeśli dotyczy 1 sztuki. Jeśli chcesz zwrócić więcej niż 1 przedmiot za pośrednictwem naszej usługi dostawy, jest to oczywiście możliwe. Jednak koszty tego mogą przekroczyć minimalne koszty dostawy wynoszące 200 zł. Koszty te zostaną omówione z tobą. Jeśli używałeś produktu w taki sposób, że nie można go już sprzedawać „jak nowy”, jesteśmy zmuszeni wstrzymać się z utratą wartości. Artykuły są „jak nowe”, jeśli są nieuszkodzone i nieużywane. Możliwe jest również zwrot paczki za pośrednictwem ubezpieczonego simiglighting.pl, aby wszelkie szkody w pakiecie można było zgłaszać na stronie simiglighting.pl. Przeczytaj więcej na ten temat na stronie simiglighting.pl. Koszty przesyłki ubezpieczonej różnią się w zależności od paczki i rodzaju ubezpieczenia. Nie jesteś pewien, jak zwrócić przedmiot? Skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta, aby uzyskać dalszą pomoc.

ARTYKUŁY ZŁOŻONE
Zespół Twojego artykułu jest wyłączony z prawa do odstąpienia od umowy. Oznacza to, że ponosimy koszty montażu, jeśli zwrócisz złożony przez nas przedmiot. Koszty te wynoszą 450 zł. Koszty te stanowią dodatek do kosztów odbioru przedmiotu. Jeśli zdecydujesz się zwrócić przedmiot zmontowany przez nas w naszym magazynie, zostaną naliczone tylko koszty montażu.

ZWROT W SKLEPIE
Istnieje również możliwość zwrotu zamówienia online w naszym sklepie. Po wypłacie otrzymasz kwotę z powrotem w taki sam sposób, w jaki zapłaciłeś. Zobacz stronę Płatności i sprawy finansowe, aby uzyskać więcej informacji na temat zwrotów pieniędzy.

STAN TWOJEGO ZWROTU
Jeśli otrzymaliśmy Twój zwrot w dobrym stanie, wyślemy Ci e-mail na ten temat.

WARUNKI ZWROTU
REJESTRACJA ZWROTU
Jako osoba prywatna nie musisz rejestrować swojego zwrotu w celu zwrotu. Należy jednak wypełnić formularz zwrotu (który jest zawarty w paczce) i dodać go do przesyłki zwrotnej. W ten sposób możemy poprawnie i szybko obsłużyć przesyłkę zwrotną. Możesz również skorzystać z europejskiego formularza odstąpienia od umowy, który można znaleźć tutaj. Korzystanie z tego formularza nie jest obowiązkowe.

ZWROTY ODPOWIEDZIALNOŚCI
Zwroty są na ryzyko kupującego. Oznacza to, że simiglighting.pl nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenie lub zagubienie zwróconych przedmiotów. Dlatego zawsze należy poprosić o kod śledzenia w agencji pocztowej i zachować go dobrze lub zwrócić przedmiot w naszym sklepie.

ZWROTY REDUKCJI WARTOŚCI
Odpowiadasz tylko za amortyzację towarów wynikającą z użytkowania towarów, która wykracza poza to, co jest konieczne do określenia charakteru, cech i funkcjonowania towarów.

WADA LUB ŹLE ARTYKUŁ
Jeśli otrzymałeś niewłaściwy lub wadliwy element, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta. Prześlemy Ci etykietę zwrotną e-mailem, za pomocą której możesz bezpłatnie zwrócić paczkę.
POWRÓT PRAWNE WYŁĄCZENIE
Istnieją również przedmioty, których nie możesz zwrócić. Są to artykuły specjalnie dla Ciebie / zgodnie z Twoimi konkretnymi życzeniami. Możesz pomyśleć o tapicerowanych meblach wypoczynkowych lub stołach, które są wykonane na zamówienie.

KOSZTY I ZWROT PIENIĘDZY
KOSZTY ZWROTU
Ponosisz bezpośrednie koszty zwrotu towaru. W przypadku wady lub otrzymania niewłaściwej pozycji simiglighting.pl pokryje koszty zwrotu. Możesz przesłać kopię pokwitowania do nas, abyśmy mogli Ci zwrócić te koszty.

ZWROT PIENIĘDZY
Po zwrocie przedmiotu masz prawo do zwrotu pełnej kwoty zakupu i wszelkich standardowych kosztów wysyłki w przypadku spedycji. Spłata nastąpi jak najszybciej, nie później niż 14 dni po powiadomieniu o wypłacie. Możemy poczekać z refundacją, aż otrzymamy towar z powrotem lub udowodnisz, że zwróciłeś towar, w zależności od tego, co nastąpi wcześniej. Przeczytaj więcej na temat zwrotu pieniędzy na naszej stronie Płatności i pieniądze.