FAQ

Często zadawane pytania

Informacje o Zamówieniu

1. Czy wysyłacie do mojego kraju?

Wysyłamy na cały świat do ponad 180 krajów. Miejsce docelowe wysyłki możesz wybrać na stronie koszyka w naszej witrynie.

2. Jakie metody płatności akceptuje Simig Lighting?

Karta kredytowa (pasek), płatność kartą kredytową, PayPal, Bancontact, Dotpay, Giropay, iDeal, PayU Polska, SOFORT

3. Czy mogę zmienić lub anulować swoje zamówienie?

Staramy się wysyłać zamówienia szybko, więc jeśli chcesz edytować lub anulować swój zakup, skontaktuj się z naszym Działem Obsługi Klienta jak najszybciej. Niestety, gdy Twoje zamówienie weszło w proces wysyłki, zmiany nie są już możliwe.

Informacje o wysyłce

1. Kiedy przedmiot zostanie wysłany?

Wysyłkę zorganizujemy w ciągu 1-2 tygodni od otrzymania zamówienia. Jeśli zaistnieją szczególne okoliczności, powiadomimy Cię e-mailem.

2. Kiedy otrzymam przedmiot?

Oferujemy szeroką gamę metod wysyłki. Różnią się czasem przetwarzania i czasem wysyłki. Więcej szczegółów znajdziesz w naszej Polityce wysyłki.

3. Jakie są metody wysyłki?

Bezpłatna wysyłka (DPD lub EMS); Przyspieszona wysyłka (HongKong EMS); Najszybsza wysyłka (DHL lub DPD); Przyspieszony ekspres na małe kawałki

4. Czy muszę płacić podatek?

Twoje zamówienie nie obejmuje podatku. Jesteśmy odpowiedzialni za 20% wszelkich ceł i opłat celnych, a resztę pokrywasz Ty.

5. Skąd wysyłasz?

Wybierzemy najszybszą metodę dostawy i najlepszy magazyn, aby dostarczyć towar zgodnie z rzeczywistym stanem zapasów.

6. A co z opłatą za dostawę?

Wszystkie nasze produkty oferujemy bezpłatną wysyłkę standardową. Jeśli chcesz skorzystać z szybszej metody wysyłki, skontaktuj się z nami.

7. Czy mogę śledzić swoje zamówienie?

Tak, możesz sprawdzić informacje o śledzeniu przesyłki online po wysłaniu zamówienia. Lub napisz do nas e-mail, aby uzyskać informacje.

Informacje o zwrotach i wymianie

1. Jeśli przedmiot mi się nie podoba, czy mogę go zwrócić i otrzymać zwrot pieniędzy?

Tak, możesz ubiegać się o zwrot, aby otrzymać zwrot pieniędzy w ciągu 30 dni od otrzymania przedmiotu, za każdy przedmiot, który nie był używany, w oryginalnym pudełku i w stanie nadającym się do ponownej sprzedaży ( z wyłączeniem produktów niestandardowych, żarówek, trzech takich samych przedmiotów lub więcej).

Gdy Twoja prośba o zwrot zostanie zaakceptowana, poinformujemy Cię o adresie zwrotu. Prosimy o zorganizowanie wysyłki zwrotnej. Koszty wysyłki pokrywasz Ty.

Otrzymasz zwrot pieniędzy za swoje zamówienie po potwierdzeniu zwrotu towaru.

2. Co się stanie, jeśli otrzymany przedmiot okaże się uszkodzony?

Gdy stwierdzisz, że przedmiot jest uszkodzony, wyślij do nas e-mail z informacją o uszkodzeniu (najlepiej z załączonymi zdjęciami). Po potwierdzeniu z Tobą, wyślemy Ci nowe zamienniki lub produkty. Jeśli nie akceptujesz wymiany i chcesz zwrócić towar, zamówienie zostanie potraktowane jako zwrot. Prosimy o zorganizowanie wysyłki zwrotnej. Koszty wysyłki pokrywasz Ty. Po potwierdzeniu przez nas otrzymasz zwrot pieniędzy (nie wliczając kosztów wysyłki ekspresowej).

3. Kiedy otrzymam zwrot pieniędzy? Gdzie zwrot pieniędzy?

Po otrzymaniu zwrotu wyślemy Ci e-mail w ciągu 2 dni z potwierdzeniem zwrotu pieniędzy. Zwroty środków zostaną zwrócone na Twoją kartę kredytową lub oryginalne konto płatnicze. Czas przetwarzania karty kredytowej wynosi 3-5 dni, a PayPal 2-3 dni.

Zaloguj się

Megamenu

Twój koszyk

Twój koszyk jest pusty.