POLITYKA PRZEDSPRZEDAŻY
Co to jest zamówienie w przedsprzedaży?
Zamówienie w przedsprzedaży oznacza, że Twoje zamówienie nie zostanie zrealizowane od razu. Zamiast tego przetworzymy Twoje zamówienie do zakończenia trybu przedsprzedaży (kończy się 2022/2/21). Oznacza to, że nie możemy wysłać do Ciebie od razu. Potwierdź, że możesz poczekać na ten czas przed złożeniem zamówienia.
Kiedy Twoje zamówienie zostanie wysłane?
Po zakończeniu trybu przedsprzedaży przygotujemy Twoje zamówienia w kolejności chronologicznej, trwa to zwykle 7-14 dni. Natychmiast po spakowaniu towaru zorganizujemy wysyłkę.
Jakie są zalety zakupu przedmiotu w przedsprzedaży?
1. Możesz cieszyć się największą zniżką 20% i nie ma limitu kwoty zamówienia. Kod kuponu: PRE20
2. Możesz mieć więcej czasu na zastanowienie się, czy lampa jest odpowiednia do Twojego domu oraz jaki rozmiar i kolor wybrać.
Kiedy pojawia się opóźnienie i dlaczego?
Nasze produkty są ekskluzywne. Z tego powodu proces produkcyjny wymaga kilku etapów produkcji i przetwarzania. Sekwencja produkcyjna jest liniowa, chociaż mogą wystąpić błędy.
W mało prawdopodobnym przypadku opóźnienia, nasz Dział Obsługi Klienta skontaktuje się z Tobą tak szybko, jak to możliwe.
Czy mogę anulować przedmiot z zamówienia w przedsprzedaży?
Możesz anulować zamówienie w dowolnym momencie w okresie przedsprzedaży.
Czy mogę zmienić moje zamówienie?
Dopóki towary nie zostały jeszcze wysłane, możesz zmienić informacje o zamówieniu. Jednak po wysłaniu towaru nie można zmienić informacji o zamówieniu. W związku z tym, jeśli masz prośbę o zmianę zamówienia, poinformuj nas o tym e-mailem i wiadomością na stronie internetowej.