Polityka zwrotów i zwrotów

Polityka zwrotów i zwrotów

Dostępne warunki zwrotów i refundacji

W ciągu 14 dni od otrzymania towaru możesz poprosić o zwrot pieniędzy (z wyłączeniem naszych kosztów wysyłki zwrotnej). Wszelkie zwracane lampy lub powiązane produkty muszą znajdować się w oryginalnym pudełku, w stanie umożliwiającym odsprzedaż (z wyjątkiem pewnych okoliczności opisanych poniżej) i nie mogą być używane. Ponadto zwrot kosztów zwrotu może podlegać opłacie za uzupełnienie zapasów. Aby uzyskać szczegółowe informacje, zapoznaj się z sekcją „Opłata za uzupełnienie zapasów” poniżej.

Modyfikacja zamówienia

• Możesz zmienić informacje o zamówieniu (takie jak kolory, wymiary, adres wysyłki, numer telefonu) w ciągu 24 godzin.

• Jeśli Twoje zamówienie zostało wysłane, nie można go modyfikować.

Anulowanie zamówienia

• Możesz bezpłatnie anulować swoje zamówienie w ciągu 24 godzin.

• Jeśli Twoje zamówienie zostało wysłane, nie można go anulować. Jeśli będziesz nalegał na anulowanie zamówienia, zostaniesz obciążony opłatą w wysokości 30%-50% kwoty zamówienia za nasze koszty przechowywania, koszty przygotowania zamówienia i koszty wysyłki. Opłata ta zostanie odliczona od zwrotu środków za Twoje produkty.

Powrót

• Jeśli chcesz zwrócić artykuł zakupiony na naszej stronie, masz 14 dni od daty otrzymania zamówienia na kontynuowanie procesu zwrotu. Koszty wysyłki zwrotnej ponosisz Ty. Kwota ta zostanie odliczona od zwrotu środków za Twoje produkty.

• Należy pamiętać, że do zwrotu artykuł powinien być w oryginalnym stanie: nieużywany, w oryginalnym opakowaniu i z kompletnymi akcesoriami.

• Masz 7 dni od daty otrzymania zgody na zwrot na odesłanie przedmiotu, który chcesz zwrócić.

• Uwaga – przedmioty uszkodzone, zabrudzone lub używane nie podlegają zwrotowi. W przypadku niezgodnych zwrotów nie przyjmiemy zwróconych produktów.

Pamiętaj, że prawo do zwrotu produktów nie dotyczy:

(1)Produkty niestandardowe, zamawiane u producenta zgodnie z życzeniem klienta. (z wyjątkiem wad fabrycznych)

(2)Wszystkie akcesoria, takie jak żarówki.

(3)Nie przyjmujemy zwrotów, anulowań ani wymian dużych zamówień tego samego produktu („duże zamówienia”: trzy lub więcej tego samego produktu). Jeśli zamawiasz dużą ilość artykułu, zalecamy najpierw kupić jeden, aby upewnić się, czy jest to, czego potrzebujesz. W przypadku jakichkolwiek pytań skontaktuj się z nami pod adresem [email protected], a my skontaktujemy się z Tobą tak szybko, jak to możliwe.

Uwaga:

Kolory na stronie internetowej mogą nieznacznie różnić się ze względu na rozdzielczość obrazu komputera i ustawienia monitora. Wymiary będą się nieznacznie różnić w wyniku ręcznego pomiaru. Kolory i wymiary mają charakter poglądowy. Proszę zapoznać się z rzeczywistym produktem.

Jak zainicjować zwrot?

(1) Wyślij e-mail zawierający opis przyczyny zwrotu oraz przedmiotu, który chcesz zwrócić, na adres [email protected]

(2) Sprawdzimy Twoją pocztę e-mail.

(3) Po zatwierdzeniu Twojego wniosku o zwrot otrzymasz wiadomość e-mail z potwierdzeniem zwrotu.

(4) Jeśli wszystko jest gotowe, masz 7 dni od daty otrzymania zgody na zwrot na odesłanie przedmiotu, który chcesz zwrócić. Opłata za wysyłkę zostanie opłacona przez Ciebie.

(5) Po wysłaniu produktu, który chcesz zwrócić, podaj nam e-mailem numer śledzenia i adres URL śledzenia.

(6) Po otrzymaniu zwróconego przedmiotu poinformujemy Cię e-mailem, czy zwrócony przedmiot podlega naszej Polityce zwrotów i zwrotów pieniędzy. Jeśli tak, zwrócimy Ci pieniądze. Jeśli nie, zastrzegamy sobie prawo do odmowy zwrotu środków.

Zwrot pieniędzy

•Zwrócimy Ci pieniądze po otrzymaniu zwróconego przedmiotu, który kwalifikuje się do naszej Polityki zwrotów i zwrotów.

• Zwrot środków nastąpi na Twoje pierwotne konto płatnicze po dokonaniu operacji zwrotu. (PayPal: 1-2 dni; karta kredytowa: 3-5 dni)

• Rzeczywista otrzymana przez Ciebie kwota może różnić się od pierwotnej płatności ze względu na wahania kursu wymiany.

• Wszelkie uiszczone opłaty za wysyłkę nie podlegają zwrotowi. Należy pamiętać, że koszty wysyłki za „szybką wysyłkę”, „Akcje w UE” i „Hongkong EMS” nie podlegają zwrotowi po wysłaniu zamówienia. Jeśli Twoje zamówienie zostanie zwrócone i zwrócone, ten dodatkowy koszt wysyłki nie zostanie zwrócony.

Jeśli podczas zakupów na naszej stronie napotkasz jakiekolwiek problemy, skontaktuj się z nami pod adresem [email protected], aby znaleźć rozwiązanie. Otwarcie sporu (np. sporu PayPal) nie przyspieszy rozwiązywania problemów.

Jeśli masz jakiekolwiek pytania dotyczące naszej Polityki zwrotów i zwrotów, skontaktuj się z nami pod adresem [email protected]

Pytania i odpowiedzi

Przedmiot jest uszkodzony w chwili otrzymania?

Produkty otrzymane z potłuczonym szkłem, wgniecionymi kloszami lub ramkami nie są uważane za wadliwe i nie podlegają zwrotowi. W takim przypadku zapewniamy wymianę szkła lub rolet bez dodatkowych opłat. Jeśli nie chcesz otrzymać wymiany i chcesz zwrócić przedmiot, potraktujemy to jako normalny zwrot i pobierzemy opłatę za uzupełnienie zapasów w wysokości do 35%. Zastrzegamy sobie również prawo do odliczenia od zwrotu wszystkich opłat za wysyłkę wychodzącą.

Otrzymany przedmiot nie jest tym samym produktem, co moje zamówienie?

• W takim przypadku zalecamy najpierw sprawdzenie informacji o zamówieniu (czy są one prawidłowe czy nie).

• Wszystkie przesyłki zawierające produkty, które zostały otrzymane nieprawidłowo lub omyłkowo, należy nam zgłosić w ciągu tygodnia od otrzymania przedmiotu.

•W przypadku dostarczenia nieprawidłowego produktu, dostarczymy właściwy produkt w ciągu maksymalnie 8 tygodni od otrzymania wiadomości e-mail. Zapłacimy wszystkie opłaty za wysyłkę za zwrot nieprawidłowego produktu i dostarczenie prawidłowego produktu.

Jeśli nie chcesz wymiany i nalegasz na zwrot towaru, zamówienie zostanie potraktowane jako normalny zwrot i zostaniesz obciążony opłatą w wysokości do 35% za nasze przechowywanie koszty, koszty przygotowania zamówienia i koszty wysyłki.

Czy mogę odmówić odbioru wysłanego przedmiotu?

• Po wysłaniu zamówienia nie możemy go zatrzymać. Jeśli odmówisz przyjęcia dostawy, zostaniesz obciążony kosztami przechowywania, przygotowania zamówienia i kosztami wysyłki w wysokości 30%-50% kwoty zamówienia. Opłata ta zostanie odliczona od zwrotu środków za Twoje produkty.

• W przypadku działania siły wyższej (takiej jak uszkodzenie lub wady) prosimy o kontakt z naszym zespołem obsługi klienta pod adresem [email protected] natychmiast, a my podamy Ci odpowiednie rozwiązanie.

Zwracane produkty są uszkodzone?

Kiedy zwracasz przedmiot, pamiętaj o jego prawidłowym owinięciu. Jeśli zwrócony przedmiot jest uszkodzony, nie możemy zwrócić Ci pieniędzy. W takim przypadku lepiej zgłosić reklamację do firmy spedycyjnej (przewoźnika) i doradzić nam, jak postępować z uszkodzonymi produktami. Przechowujemy Twój produkt tylko przez 14 dni od jego uszkodzenia.

Kiedy otrzymam zwrot pieniędzy?

• W przypadku pomyślnie zwróconego przedmiotu zwrot środków na pierwotną płatność może zająć do 5 dni roboczych (PayPal: 1-2 dni; karta kredytowa: 3-5 dni). W przypadku jakichkolwiek pytań prosimy o kontakt e-mailowy: [email protected], a my skontaktujemy się z Tobą tak szybko, jak to możliwe.

• Pamiętaj, że w przypadku anulowania lub zwrotu należy przestrzegać naszej Polityki zwrotów i zwrotów kosztów.

Wady producenta?

Jeśli występuje wada fabryczna – zastrzegamy sobie prawo do naprawy / naprawy uszkodzonej części / szkła lub wady dowolnego urządzenia – sprzedajemy. Jeśli wada nie może byćnaprawiony, zapewnimy wymianę bez dodatkowych opłat.

Gwarancja

Wszystkie produkty objęte są 2-letnią gwarancją liczoną od dnia dostawy.

  • Nie obejmuje uszkodzeń spowodowanych wypadkiem, nadużyciem lub zaniedbaniem.
  • Nie obejmuje naturalnego starzenia ani zużycia materiałów.
  • Nie obejmuje zakupów dokonanych za pośrednictwem internetowych serwisów aukcyjnych.

Uwaga specjalna: (data odbioru to godzina, w której informacje logistyczne wskazują paragon)

  • Okres gwarancji na ładowalną lampę stołową LED wynosi 3 miesiące od daty otrzymania. Wymiana całej lampy jest bezpłatna, a koszt transportu pokrywasz na własny koszt.
  • Okres gwarancji na lampy LED, źródła światła LED i sterowniki LED wynosi 6 miesięcy od daty otrzymania. Wymiana akcesoriów jest bezpłatna, a koszty wysyłki pokrywasz na własny koszt.
  • Pozostałe części lamp LED zostaną wymienione bezpłatnie w ciągu 2 lat od daty otrzymania, a koszty wysyłki pokrywasz na własny koszt.
  • W przypadku innych produktów ze źródłami światła innych niż LED okres gwarancji wynosi 2 lata od daty otrzymania. Akcesoria wymieniasz bezpłatnie, a koszty wysyłki pokrywasz na własny koszt.
  • Uwaga: Powyższe warunki nie mają zastosowania do szkód spowodowanych przez człowieka. Uszkodzenia spowodowane przez człowieka wymagają osobnego zakupu akcesoriów. Koszty wysyłki pokrywasz na własny koszt.

Czy w przypadku zwrotu przedmiotu zapłacę za wysyłkę?

• Tak. W przypadku zwrotu spowodowanego problemami niezwiązanymi z jakością (w tym między innymi kolorami, wymiarami, nieodpowiednim stylem, powodami osobistymi…), opłatę za przesyłkę zwrotną poniesiesz Ty. Rzeczywista kwota może się różnić w zależności od przewoźnika.

• Jeśli chcesz zwrócić przedmiot ze względu na uszkodzenia lub defekty, nie martw się i zapoznaj się z sekcją „Przedmiot jest uszkodzony w chwili otrzymaniai Wady producenta?” w sekcji pytań i odpowiedzi.

Opłata za uzupełnienie zapasów

Pobierzemy opłatę za uzupełnienie zapasów, jeśli upłynął okres zwrotu lub jeśli powodem żądania zwrotu w okresie zwrotu jest jeden z następujących powodów. Typowe scenariusze obejmują:

(1) Zmiana zdania lub wyrzuty sumienia kupującego

(2) Ten sam produkt jest dostępny gdzie indziej w lepszej cenie

(3) Przedmioty zakupione przez pomyłkę lub nie są już potrzebne

Pobierzemy do 100% ceny przedmiotu jako opłatę za uzupełnienie zapasów, w zależności od terminu zwrotu i stanu zwracanego przedmiotu. Poniżej przedstawiono opłaty za uzupełnienie zapasów w przypadku różnych scenariuszy zwrotów:

(1) Jeśli kupujący zmieni zdanie co do zakupu i zwróci produkt w oryginalnym stanie w terminie zwrotu, pobierzemy opłatę w wysokości 20% kwoty produktu w ramach uzupełnienia zapasów opłata.

(2) Kupujący zmienia zdanie i zwraca w terminie zwrotu otrzymany przez nas produkt jest uszkodzony lub inny, pobieramy opłatę w wysokości do 50% kwoty produktu jako opłata za uzupełnienie zapasów.

(3) W przypadku produktów, które po upływie okresu zwrotu pozostaną w oryginalnym stanie, pobierzemy opłatę za uzupełnienie zapasów w wysokości do 80% wartości produktu.

(4) W przypadku artykułów, które po upływie okresu zwrotu zostaną uznane za uszkodzone lub niezgodne z wymaganiami, pobieramy opłatę w wysokości do 100% kwoty produktu jako opłata za uzupełnienie zapasów.

Jeśli masz jakiekolwiek pytania, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta [email protected], aby dowiedzieć się więcej. Dział obsługi klienta odpowie na Twój e-mail w ciągu 24 godzin w dni robocze. W weekendy lub inne dni wolne odpowiedź będzie opóźniona o 24-48 godzin. Miej oko na swoją skrzynkę odbiorczą i spam. Ogłoszenie sporu (np. sporu PayPal) nie pomoże w przyspieszeniu rozwiązywania problemów.

Zaloguj się

Megamenu

Twój koszyk

Twój koszyk jest pusty.