Polityka zwrotów i zwrotów

Polityka zwrotów i zwrotów

Okoliczności dostępne dla zwrotów i refundacji

Nasza polityka zwrotów jest prosta. W ciągu 30 dni od otrzymania przedmiotu możesz złożyć wniosek o zwrot, aby otrzymać zwrot pieniędzy (z wyłączeniem naszych kosztów wysyłki wychodzącej) za dowolną nieużywaną oprawę oświetleniową lub powiązany produkt, w oryginalnym opakowaniu i w stanie nadającym się do ponownej sprzedaży ( z wyłączeniem niektórych okoliczności opisanych poniżej).

Proszę zanotować:

  • Zwracana oprawa nie może być w żaden sposób instalowana ani modyfikowana.
  • Zwracany osprzęt musi być zapakowany w oryginalne pudełko z wystarczającym materiałem opakowaniowym.
  • Zwracaną oprawę należy uzgodnić z wysyłką w ciągu 7 dni od momentu zatwierdzenia przez nas zwrotu.
  • Wszelkie opłaty za wysyłkę zwrotów ponosi klient. (z wyjątkiem zwrotów uszkodzonych towarów). Nie będziemy oferować żadnej opłaty za wysyłkę za nieuszkodzone produkty. Wystąpi różnica kolorów i rozbieżności pomiarowe ze względu na proces ręczny, stosunek rozdzielczości ekranu, światło fotografowania i kąty. Nie da się tego uniknąć. Jeśli masz na to ochotę, nie składaj zamówienia.

Następujące rodzaje przedmiotów i zamówień nie kwalifikują się do zwrotu i refundacji

  • żarówki
  • produkty, które są dla Ciebie dostosowane (np. oświetlenie toru, chyba że występuje wada).
  • Nie możemy przyjmować zwrotów, wymiany lub anulowania dużych zamówień tego samego produktu. (Wielkie zamówienia definiujemy jako 3 lub więcej tego samego produktu) Jeśli zamawiasz dużą ilość towaru, zachęcamy do zamówienia próbki, aby upewnić się, czy jest to to, czego potrzebujesz.

Zwracając jakikolwiek przedmiot, pamiętaj o prawidłowym zapakowaniu produktu. Zalecamy wykupienie ubezpieczenia wysyłki. Nie możemy zwrócić pieniędzy za produkt otrzymany w naszym magazynie w stanie uszkodzonym. W takim przypadku należy złożyć reklamację w firmie przewozowej i doradzić nam, co zrobić z uszkodzonym produktem. Przechowujemy Twój produkt przez 30 dni od momentu uszkodzenia produktu.

Jak zainicjować zwrot i zwrot pieniędzy?

Aby rozpocząć proces zwrotu, wyślij wiadomość e-mail na adres [email protected], wyraźnie określając swoją sytuację i określając produkty, które chcesz zwrócić. A my podamy Ci adres, pod który paczki powinny zostać zwrócone. Producent może naliczyć opłatę za uzupełnienie zapasów. Klient jest odpowiedzialny za wszelkie opłaty za uzupełnienie zapasów naliczane przez producenta.

Zwroty (jeśli dotyczy)
Po otrzymaniu i sprawdzeniu Twojego zwrotu wyślemy Ci wiadomość e-mail z powiadomieniem, że otrzymaliśmy zwrócony przedmiot. Powiadomimy Cię również o zatwierdzeniu lub odrzuceniu zwrotu. Jeśli zwracany przedmiot jest uszkodzony podczas transportu lub nie spełnia warunków zwrotu, odrzucamy zwrot pieniędzy.
Po potwierdzeniu z Tobą i uzyskaniu Twojej zgody przetworzymy Twój zwrot, a zwrot zostanie automatycznie zwrócony na Twoją kartę kredytową lub oryginalne konto płatnicze. Przetworzenie płatności kartą kredytową zajmuje 3-5 dni, paypal 2-3 dni.

Spóźnione lub brakujące zwroty (jeśli dotyczy)
Jeśli jeszcze nie otrzymałeś zwrotu, najpierw sprawdź ponownie swoje konto bankowe.
Następnie skontaktuj się z wystawcą karty kredytowej. Oficjalne zaksięgowanie zwrotu może trochę potrwać.
Następnie skontaktuj się ze swoim bankiem. Często przed zaksięgowaniem zwrotu pieniędzy mija trochę czasu.
Jeśli zrobiłeś to wszystko i nadal nie otrzymałeś zwrotu pieniędzy, skontaktuj się z nami pod adresem [email protected]

Wymiany (jeśli dotyczy)
Wymieniamy tylko przedmioty, które są wadliwe lub uszkodzone podczas transportu. Jeśli chcesz wymienić go na ten sam przedmiot, wyślij nam e-mail na adres [email protected] A my damy Ci rozwiązanie. Jeśli będziemy musieli zwrócić przedmiot, podamy Ci adres, na który przedmiot powinien zostać zwrócony.

Prezenty
Jeśli przedmiot został oznaczony jako prezent przy zakupie i wysłaniu bezpośrednio do Ciebie, otrzymasz kredyt podarunkowy o wartości zwrotu. Po otrzymaniu zwróconego przedmiotu zostanie wysłany do Ciebie bon podarunkowy.

Jeśli przedmiot nie został oznaczony jako prezent w momencie zakupu lub dawca prezentu najpierw wysłał zamówienie do siebie, a dostarczył go później, wyślemy mu zwrot pieniędzy.

Zniszczone dobra

Każdy otrzymany produkt uszkodzony lub dostarczony z brakującą częścią musi zostać zgłoszony przed instalacją iw ciągu 48 godzin od otrzymania. Odbiorca jest odpowiedzialny za sprawdzenie towaru pod kątem jego poprawności i zgłoszenie wszelkich niezgodności JAK NAJSZYBCIEJ. Nie ponosimy odpowiedzialności za szkody nie zgłoszone w tym terminie. Nie ponosimy również odpowiedzialności za jakiekolwiek uszkodzone części, które są zgłaszane po zainstalowaniu oprawy oświetleniowej. Wszelkie uszkodzenia należy zgłosić przed montażem.

Zachowaj wszystkie materiały opakowaniowe i poczekaj, aż nadawca przeprowadzi kontrolę. Jeśli pozbyłeś się opakowania uszkodzonego przedmiotu, nie będziemy w stanie zapewnić żadnej wymiany. Prosimy o sprawdzenie wszystkich pudełek pod kątem uszkodzeń i poinformowanie kuriera, aby zrobił uwagi na liście przewozowym, jeśli takie uszkodzenia są widoczne.

Produkty otrzymane z potłuczonym szkłem lub wgniecionymi kloszami lub ramkami nie są uważane za wadliwe i nie mogą zostać zwrócone. W takim przypadku zapewnimy wymianę szkła lub kloszy bez dodatkowych opłat. Jeśli nie chcesz otrzymać zamiennika i chcesz zwrócić przedmiot, uznamy to za normalną przesyłkę zwrotną i naliczymy opłatę za uzupełnienie zapasów do 35%. Zastrzegamy sobie również prawo do odliczenia całej wysyłki wychodzącej ze zwrotu.

Zwrócony przedmiot z brakującymi elementami

Po sprawdzeniu zwróconej paczki i stwierdzeniu brakującej części, pobierzemy opłatę za uzupełnienie zapasów do 35% i opłatę za wysyłkę wychodzącą.

Wady producenta

W przypadku wady producenta – zastrzegamy sobie prawo do naprawy / naprawy uszkodzonej części / szyby lub wady dowolnej oprawy – sprzedajemy. Jeśli wady nie można naprawić, zapewnimy wymianę bez dodatkowych opłat.

Odrzuć przesyłki
Jeśli zamówienie zostało już wysłane, a Ty odmówisz jego otrzymania, ponosisz odpowiedzialność za koszty zwrotu produktu, wszelkie opłaty za uzupełnienie zapasów i opłatę za wysyłkę wychodzącą.
Jeśli produkt nie może zostać odesłany do nadawcy (np. jeśli koszt przesyłki zwrotnej przekracza wartość towaru), w takim przypadku nie przysługuje zwrot pieniędzy.
Otrzymaj nieprawidłowy przedmiot
Wszystkie przesyłki z przedmiotami, które zostały odebrane nieprawidłowo lub omyłkowo, należy zgłosić nam w ciągu tygodnia od otrzymania przedmiotu. Musimy otrzymać powiadomienie e-mailem, jeśli przedmiot nie pasuje do Twojego zamówienia. Nie możemy przyjąć żadnych reklamacji po upływie tygodnia od otrzymania przedmiotu. W przypadku dostarczenia nieprawidłowego towaru, shop.simiglighting.com zastrzega sobie prawo do dostarczenia prawidłowego produktu w okresie do 8 tygodni od otrzymania wiadomości e-mail. Pokryjemy wszystkie koszty wysyłki za zwrot niewłaściwego produktu i dostarczenie prawidłowego produktu. Jeśli nie chcesz wymiany, zamówienie zostanie potraktowane jako zwrot, a opłaty za uzupełnienie zapasów zostaną naliczone do 35%.
Gwarancja

Wszystkie produkty objęte są roczną gwarancją od dnia dostarczenia towaru.

Składanie zamówienia

Opłata zostanie pobrana z Twojego konta płatniczego w momencie składania zamówienia. Chroni to zarówno kupującego, jak i sprzedającego przed oszustwami, ponieważ opłata jest już widoczna na karcie kredytowej, a pierwotny posiadacz karty może zakwestionować opłatę przed wysłaniem towaru.

Anulowane lub zmienione zamówienia

Jeśli zamówienie zostanie anulowane lub zmienione, dokonamy zwrotu, który odliczy opłatę poniesioną przez podmioty przetwarzające płatności kartą kredytową, takie jak płatności Paypal lub Shopify. Opłaty te są zawsze bezzwrotne.

Jeśli masz jakiekolwiek pytania dotyczące zasad zwrotów i zwrotów, skontaktuj się z nami pod adresem [email protected]

Jeśli masz jakiekolwiek problemy podczas procesu zakupów, nie inicjuj żadnego sporu w systemie PayPal i skontaktuj się z nami. Załatwimy dla Ciebie każdą sprawę dobrze.

Zaloguj się

Megamenu