Polityka zwrotów i zwrotów

Polityka zwrotów i zwrotów

Modyfikacja zamówienia

• Możesz zmienić informacje o zamówieniu (takie jak kolory, wymiary, adres wysyłki, numer telefonu) w ciągu 48 godzin.

• Jeśli Twoje zamówienie zostało wysłane, nie można go modyfikować.

Anulowanie zamówienia

• Możesz bezpłatnie anulować zamówienie w ciągu 48 godzin.

• Jeśli Twoje zamówienie zostało wysłane, nie można go anulować. Jeśli nalegasz na anulowanie, zostaniesz obciążony 30%-50% kwoty zamówienia za nasze koszty przechowywania, koszty przygotowania zamówienia i koszty wysyłki. Ta opłata zostanie odjęta od zwrotu Twojego przedmiotu (ów).

Zwrócić

• Jeśli chcesz zwrócić artykuł zakupiony na naszej stronie internetowej, masz 30 dni od daty otrzymania zamówienia na przeprowadzenie procesu zwrotu. Koszty przesyłki zwrotnej ponosi Ty. Ta kwota zostanie odjęta od zwrotu Twojego przedmiotu (ów).

• Należy pamiętać, że artykuł powinien być zwracany w oryginalnym stanie: nieużywany, w oryginalnym opakowaniu i z kompletnym wyposażeniem.

• Masz 7 dni, licząc od daty otrzymania zgody na zwrot, na wysłanie przedmiotu, który chcesz zwrócić.

• Ostrzeżenie – przedmioty uszkodzone, zabrudzone lub używane nie podlegają zwrotowi. W przypadku niezgodnych zwrotów nie przyjmiemy zwracanych produktów.

Należy pamiętać, że prawo do zwrotu produktów nie dotyczy :

(1) Produkty na zamówienie, które są zamawiane u producenta zgodnie z życzeniem klienta. (z wyjątkiem wad producenta)

(2) Wszystkie akcesoria, takie jak żarówki.

(3) Nie przyjmujemy zwrotów, anulowań ani wymiany dużych zamówień tego samego produktu („duże zamówienia”: trzy lub więcej tego samego produktu). Jeśli zamawiasz dużą ilość przedmiotu, zalecamy najpierw zakup jednego, aby upewnić się, czy jest to to, czego potrzebujesz. W przypadku jakichkolwiek pytań prosimy o kontakt pod adresem [email protected] , a my skontaktujemy się z Tobą tak szybko, jak to możliwe.

Proszę zanotować:

Kolory mogą się nieznacznie różnić na stronie internetowej ze względu na rozdzielczość obrazu komputera i ustawienia monitora. Wymiary będą nieco inne w wyniku ręcznego pomiaru. Kolory i wymiary są orientacyjne, proszę odnieść się do rzeczywistego produktu.

Jak zainicjować zwrot?

(1) Wyślij e-mail z opisem powodu zwrotu i produktu, który chcesz zwrócić, na adres [email protected]

(2) Sprawdzimy Twój e-mail.

(3) Po zatwierdzeniu wniosku o zwrot otrzymasz wiadomość e-mail z potwierdzeniem zwrotu.

(4) Jeśli wszystko jest gotowe, masz 7 dni, licząc od daty otrzymania zgody na zwrot, na wysłanie przedmiotu, który chcesz zwrócić. Opłata za wysyłkę zostanie zapłacona przez Ciebie.

(5) Po wysłaniu przedmiotu, który chcesz zwrócić, podaj nam e-mailem numer śledzenia i adres URL śledzenia.

(6) Po otrzymaniu zwróconego przedmiotu poinformujemy Cię e-mailem, czy zwracany przedmiot kwalifikuje się do naszej Polityki zwrotów i zwrotów. Jeśli tak, zwrócimy Ci pieniądze. Jeśli nie, zastrzegamy sobie prawo do odmowy zwrotu pieniędzy.

Zwrot

• Zwrócimy Ci pieniądze po otrzymaniu zwróconego przedmiotu, który jest objęty naszą Polityką zwrotów i zwrotów.

• Zwrot będzie na Twoim pierwotnym rachunku płatniczym po operacji zwrotu. (PayPal: 1-2 dni; Karta kredytowa: 3-5 dni)

• Rzeczywista otrzymana przez Ciebie kwota może różnić się od pierwotnej płatności ze względu na wahania kursów wymiany.

Wszelkie uiszczone opłaty za wysyłkę nie podlegają zwrotowi. Należy pamiętać, że koszty wysyłki zapłacone za „szybką wysyłkę”, „Magazyn UE” i „Hong Kong EMS” nie podlegają zwrotowi po wysłaniu zamówienia. Jeśli Twoje zamówienie zostanie zwrócone i zwrócone, ten dodatkowy koszt wysyłki nie zostanie zwrócony.

Jeśli napotkasz jakiekolwiek problemy podczas zakupów na naszej stronie, skontaktuj się z nami pod adresem [email protected] w celu uzyskania rozwiązania. Otwarcie sporu (takiego jak spór PayPal) nie pomoże w przyspieszeniu rozwiązywania problemów.

Jeśli masz jakiekolwiek pytania dotyczące naszej Polityki Zwrotów i Zwrotów, skontaktuj się z nami pod adresem [email protected]

Pytania i odpowiedzi

Przedmiot jest uszkodzony, gdy go otrzymam?

Produkty otrzymane z potłuczonym szkłem lub wgniecionymi kloszami lub ramkami nie są uważane za wadliwe i nie mogą zostać zwrócone. W takim przypadku zapewnimy wymianę szkła lub kloszy bez dodatkowych opłat. Jeśli nie chcesz otrzymać zamiennika i chcesz zwrócić przedmiot, uznamy to za normalny zwrot i pobierzemy opłatę za uzupełnienie zapasów do 35%. Zastrzegamy sobie również prawo do odliczenia wszystkich kosztów wysyłki wychodzącej ze zwrotu.

Otrzymany przedmiot nie jest tym samym produktem, co moje zamówienie?

• W takim przypadku zalecamy najpierw sprawdzić informacje o zamówieniu (poprawne lub nie).

• Wszystkie przesyłki z przedmiotami, które zostały odebrane nieprawidłowo lub omyłkowo, należy zgłosić nam w ciągu tygodnia od otrzymania przedmiotu.

• W przypadku dostarczenia nieprawidłowego produktu, dostarczymy prawidłowy produkt w ciągu 8 tygodni od otrzymania wiadomości e-mail. Pokryjemy wszystkie koszty wysyłki za zwrot niewłaściwego produktu i dostarczenie prawidłowego produktu.

• Jeśli nie chcesz wymiany i nalegasz na zwrot towaru, zamówienie zostanie potraktowane jako zwykły zwrot i zostaniesz obciążony do 35% za nasze koszty przechowywania, koszty przygotowania zamówienia i koszty wysyłki.

Czy mogę odmówić przyjęcia przesyłki, która została wysłana?

• Po wysłaniu zamówienia nie możemy go zatrzymać. Jeśli odmówisz przyjęcia dostawy, zostaniesz obciążony 30%-50% kwoty zamówienia za nasze koszty magazynowania, koszty przygotowania zamówienia i koszty wysyłki. Ta opłata zostanie odjęta od zwrotu Twojego przedmiotu (ów).

• W przypadku wystąpienia siły wyższej (takiej jak uszkodzenia lub usterki), prosimy o natychmiastowy kontakt z naszym zespołem obsługi klienta pod adresem [email protected] , a my przedstawimy odpowiednie rozwiązanie.

Zwrócone produkty są uszkodzone?

Po zwróceniu produktu upewnij się, że produkt został prawidłowo zapakowany. Jeśli zwracany przedmiot jest uszkodzony, nie możemy dokonać zwrotu pieniędzy. W takim przypadku lepiej zgłoś reklamację do firmy przewozowej (przewoźnika) i doradź nam, jak postępować z uszkodzonymi produktami. Przechowujemy Twój produkt tylko przez 30 dni od momentu uszkodzenia.

Kiedy otrzymam zwrot pieniędzy?

• W przypadku pomyślnie zwróconych przedmiotów może minąć do 5 dni roboczych, zanim środki zostaną zwrócone na pierwotną płatność (PayPal: 1-2 dni; Karta kredytowa: 3-5 dni). W przypadku jakichkolwiek pytań prosimy o kontakt mailowy: [email protected] , a my skontaktujemy się z Państwem tak szybko, jak to możliwe.

• Należy pamiętać, że wszelkie anulowanie lub zwrot powinny być zgodne z naszą Polityką zwrotów i zwrotów.

Wady producenta?

W przypadku wady producenta – zastrzegamy sobie prawo do naprawy/naprawy uszkodzonej części/szkła lub wady dowolnej oprawy – sprzedajemy. Jeśli wady nie można naprawić, zapewnimy wymianę bez dodatkowych opłat.

O gwarancji?

Wszystkie produkty objęte są 2-letnią gwarancją od dnia dostawy.

  • Nie obejmuje uszkodzeń spowodowanych wypadkiem, nadużyciem lub zaniedbaniem.
  • Wyklucza naturalne starzenie się lub zużycie materiałów.
  • Nie obejmuje zakupów dokonanych za pośrednictwem internetowych serwisów aukcyjnych.

Uwaga specjalna: (data odbioru to czas, w którym informacje logistyczne pokazują paragon)

  • Okres gwarancji na ładowalną lampę stołową LED wynosi 3 miesiące od daty otrzymania. Wymiana całej lampy jest bezpłatna, a koszt transportu pokrywasz we własnym zakresie.
  • Okres gwarancji na oświetlenie LED, źródła światła LED oraz sterowniki LED wynosi 6 miesięcy od daty odbioru. Wymiana akcesoriów jest bezpłatna, a koszty wysyłki pokrywasz na własny koszt.
  • Inne części lamp LED zostaną wymienione bezpłatnie w ciągu 2 lat od daty otrzymania, a koszty wysyłki ponosisz na własny koszt.
  • W przypadku innych produktów niż źródła światła LED okres gwarancji wynosi 2 lata od daty otrzymania. Wymiana akcesoriów jest bezpłatna, a koszty wysyłki pokrywasz na własny koszt.

Jeśli masz jakiekolwiek pytania dotyczące zwrotów i zasad refundacji, skontaktuj się z nami pod adresem pomoc @simiglighting.pl

Czy przy zwrocie przedmiotu zapłacę za wysyłkę?

• TAk. W przypadku zwrotu spowodowanego problemami niejakościowymi (w tym między innymi kolorami, wymiarami, nieodpowiednim stylem, powodami osobistymi…), opłata za wysyłkę zwrotu zostanie poniesiona przez Ciebie. Rzeczywista kwota może się różnić u różnych przewoźników.

• Jeśli chcesz zwrócić przedmiot z powodu uszkodzenia lub wad, nie martw się i zapoznaj się z rozdziałem „ Przesyłka jest uszkodzona, gdy ją otrzymam? ” i „ Wady producenta? ” w Q&A.

Zaloguj się

Megamenu

Twój koszyk

Twój koszyk jest pusty.