Zasady wysyłki
Czas dostawy = czas procesu (przygotowania zamówienia) + czas wysyłki
Przygotowanie zamówienia
• Po otrzymaniu informacji o zamówieniu zrealizujemy zamówienie:
(1) Sprawdź stan magazynowy.
(2)Potwierdź, czy pozycja w Twoim zamówieniu wymaga dostosowania.
(3) Sprawdź swój adres wysyłki.
(4)Potwierdź ponownie, czy przedmiot w Twoim zamówieniu kwalifikuje się do naszych Zasad wysyłki.
(5) Jeśli wszystko jest gotowe, Twoje zamówienie zostanie wysłane z naszego magazynu.
• Przygotowanie zamówienia może zająć od 2 do 10 dni roboczych.
• Upewnij się, że podałeś dokładny adres wysyłki (konieczny jest numer ulicy). W przeciwnym razie nasz zespół obsługi klienta poinformuje Cię o tym. Ta wola może opóźnić wysyłkę.
• Po wysłaniu zamówienia wyślemy Ci wiadomość e-mail zawierającą numer śledzenia i stronę internetową zapytania.
Rodzaj transportu
1.EMS (bezpłatna wysyłka): bezpłatnie
2.Hongkong EMS: 35 € za sztukę
3. Najszybsza wysyłka (DHL lub DPD. Dostępne tylko dla niektórych określonych produktów): 10 € za sztukę (Twiggy: 35 € za sztukę)
Jeśli potrzebujesz konkretnych usług kurierskich, skontaktuj się z nami: [email protected]
Czas transportu
Najszybsza wysyłka:
·Przewoźnik: DHL lub DPD
·Koszt: 10 € za sztukę (Twiggy: 35 € za sztukę)
·Czas procesu: 1-2 dni
·Czas wysyłki:
1. 1-2 dni (Niemcy i Czechy)
2. 3-7 dni (francja, holandia, belgia, polska, włochy, szwecja, Austria, hiszpania)
3. 6-10 dni (Inne kraje UE/Islandia/Zjednoczone Królestwo/Szwajcaria)
·Odpowiadające produkty: określone produkty (szczegółowe informacje znajdują się w informacjach o SKU na każdej stronie produktu)
·Uwaga: Bez taryfy
·Należy pamiętać, że usługa najszybszej wysyłki (DHL lub DPD) nie jest dostępna dla krajów spoza Unii Europejskiej (z wyjątkiem Wielkiej Brytanii i Szwajcarii) oraz spoza Europy.
Darmowa dostawa:
·Przewoźnik: EMS
·Koszt: Bezpłatnie
·Czas procesu: 1-2 tygodnie
·Czas wysyłki:
1. 2-5 tygodni: większość krajów w europie (takich jak niemcy, francja, wielka brytania, holandia, belgia, polska, włochy, szwecja). Inne kraje pozaeuropejskie (m.in. USA, Kanada, Japonia, Australia) - Max długość boku paczki < 60 cm
2. 3-6 tygodni: większość krajów w europie (takich jak niemcy, francja, wielka brytania, holandia, belgia, polska, włochy, szwecja). Inne kraje pozaeuropejskie (m.in. USA, Kanada, Japonia, Australia) - Max długość boku paczki > 60 cm
3. 5-8 tygodni: Słowenia, Czechy, Słowacja, Islandia… Inne kraje pozaeuropejskie - Wszystkie produkty
4. Uwaga: Elastyczne terminy dostaw. (W zależności od informacji o locie w czasie zamówienia)
EMS z Hongkongu:
·Koszt: 35 € za sztukę
·Czas procesu: 1-2 tygodnie
·Czas wysyłki: 1-2 tygodnie (większość krajów)
·Odpowiadające produkty: Wszystkie produkty
·Uwaga: bardziej stabilne terminy dostaw. Bez taryfy
Expedited Express dla małych sztuk:
·Koszt: Bezpłatnie
·Czas procesu: 1 tydzień
·Czas wysyłki: 7-14 dni (większość krajów)
·Odpowiednie produkty: Zarezerwowane dla produktów o małych rozmiarach, takich jak lampa stołowa Bellhop, lampa stołowa Poldina pro, lampka do czytania Digit LED…
2097 Szybka wysyłka:
·Przewoźnik: UPS
·Koszt: Bezpłatnie
·Czas procesu: 1 tydzień
·Czas wysyłki: 5-12 dni (większość krajów)
·Odpowiadające produkty: zarezerwowane dla żyrandola 2097
Szybsza wysyłka:
· Przewoźnik: FedEx/DHL/UPS
·Koszt: co najmniej 100 € za sztukę
·Czas procesu: 1 tydzień
·Czas wysyłki: 7-12 dni (większość krajów)
·W celu szybszej wysyłki prosimy o kontakt z działem obsługi klienta.
Należy pamiętać, że informacje w tabeli służą wyłącznie jako odniesienie. W przypadku tego samego kraju czas wysyłki różni się w zależności od regionu. Stale ulepszamy nasze usługi i dołożymy wszelkich starań, aby znaleźć więcej lepszych przewoźników do współpracy.
Często zadawane pytania
Jak szybko mogę otrzymać moje zamówienie?
• Możesz sprawdzić datę złożenia zamówienia i zapoznać się z powyższą tabelą
• Możesz także śledzić swoje zamówienie. Aby uzyskać szczegółowe informacje, zobacz „ Jak śledzić moje zamówienie? ”.
• Zasadniczo Twoje zamówienie zostanie dostarczone w ciągu dwóch miesięcy (w zależności od adresu wysyłki i produktu, który zabierzesz). Jeśli nie, skontaktuj się z naszym zespołem obsługi klienta pod adresem [email protected] w celu uzyskania aktualizacji.
Jak śledzić moje zamówienie?
• Po wysłaniu zamówienia otrzymasz wiadomość e-mail zawierającą numer śledzenia.
• Kliknij ten link https://www.17track.net/en , a następnie wprowadź numer śledzenia.
• Możesz również skontaktować się z naszym zespołem obsługi klienta [email protected] w celu uzyskania najnowszych informacji logistycznych.
Jak mogę wybrać zamorską przesyłkę magazynową?
• Najpierw musisz potwierdzić, czy przedmiot jest dostępny w magazynie zamorskim. Należy pamiętać, że w przypadku tego samego produktu jego zapasy różnią się w zależności od SKU. Szczegółowe informacje znajdują się na stronie produktu.
• Kliknij „Najszybsza wysyłka (DHL lub DPD)” na stronie kasy, a następnie zapłać opłatę za wysyłkę (10 € za sztukę). Należy pamiętać, że w przypadku niektórych produktów o dużym rozmiarze opłata za wysyłkę może wynosić: 30 € za sztukę.
Czy wysyłacie do mojego kraju?
Dostarczamy do większości krajów. Jeśli nie jesteś pewien, czy wysyłamy do Twojego kraju, skontaktuj się z nami pod adresem [email protected]
(Ze względu na obecne smutne wydarzenia nie jesteśmy w stanie wysłać na Ukrainę. Przepraszamy za wszelkie niedogodności i dziękujemy za zrozumienie.)
Czy będę odpowiedzialny za cła? Jeśli tak, ile kosztują?
• Możliwość taryf może istnieć tylko wtedy, gdy maksymalna długość boku paczki przekracza 60 cm. Generalnie taka możliwość wynosi około 5%.
• Jeśli to zrobisz, będziemy odpowiedzialni za 20% tej kwoty.
• W większości przypadków kwota cła: 0-20 € za sztukę.
Dlaczego informacje o śledzeniu mojego zamówienia nie były aktualizowane przez jakiś czas?
Z powodu globalnej pandemii COVID-19 prędkość logistyki i transportu spadła, a transport będzie opóźniony. Dołożymy wszelkich starań, aby zrealizować zamówienia i dostarczyć towar dla Ciebie w najszybszy i najlepszy sposób.