Zasady wysyłki
Czas dostawy = czas realizacji (przygotowania zamówienia) + czas wysyłki
Przygotowanie zamówienia
• Po otrzymaniu informacji o zamówieniu zrealizujemy zamówienie:
(1) Sprawdź zapas.
(2) Potwierdź, czy przedmiot w zamówieniu wymaga dostosowania.
(3) Sprawdź swój adres wysyłki.
(4) Potwierdź, czy przedmiot w Twoim zamówieniu kwalifikuje się do naszych zasad wysyłki.
(5)Jeżeli wszystko będzie gotowe, Twoje zamówienie zostanie wysłane z naszego magazynu.
• Przygotowanie zamówienia może zająć od 2 do 10 dni roboczych.
• Upewnij się, że podałeś dokładny adres wysyłki (wymagany jest numer ulicy). W przeciwnym razie poinformuje Cię o tym nasz zespół obsługi klienta. Może to opóźnić wysyłkę.
• Po wysłaniu zamówienia wyślemy Ci wiadomość e-mail zawierającą numer śledzenia i witrynę z zapytaniem.
Rodzaj transportu
1. EMS (bezpłatna wysyłka): za darmo!
2. Hongkong EMS: 35 € za sztukę
3. DHL (Magazyn UE) (Dostępny tylko dla niektórych określonych produktów): 10 € za sztukę
Jeśli potrzebujesz konkretnych usług kurierskich, skontaktuj się z nami: [email protected]
Czas transportu
Magazyn UE:
·Przewoźnik: DHL (Czeski Magazyn)
·Koszt: 10€ za sztukę
·Czas procesu: 1-2 dni
·Czas wysyłki:
1. 1-2 dni (Niemcy i Czechy)
2. 3-7 dni (Francja, Holandia, Belgia, Polska, Włochy, Szwecja, Austria, Hiszpania)
3. 6-10 dni (inne kraje UE/Islandia)
·Odpowiadające produkty: Określone produkty (Szczegółowe informacje można znaleźć w informacjach o SKU na każdej stronie produktu)
·Uwaga: Wolne od taryfy
· Należy pamiętać, że magazyn UE nie dotyczy krajów spoza UE, takich jak Wielka Brytania i Szwajcaria, oraz krajów spoza Europy.
Darmowa dostawa:
· Przewoźnik: EMS
·Koszt: Bezpłatnie
·Czas procesu: 1-2 tygodnie
·Czas wysyłki:
1. 2-5 tygodni: większość krajów w Europie (takich jak Niemcy, Francja, Wielka Brytania, Holandia, Belgia, Polska, Włochy, Szwecja). Inne kraje pozaeuropejskie (np. USA, Kanada, Japonia, Australia) - Maksymalna długość boku paczki < 60 cm
2. 3-6 tygodni: Większość krajów w Europie (takich jak Niemcy, Francja, Wielka Brytania, Holandia, Belgia, Polska, Włochy, Szwecja). Inne kraje pozaeuropejskie (takie jak USA, Kanada, Japonia, Australia) - Maksymalna długość boku paczki > 60 cm
3. 5-8 tygodni: Słowenia, Czechy, Słowacja, Islandia… Inne kraje pozaeuropejskie - Wszystkie produkty
4. Uwaga: Elastyczne terminy dostaw. (W zależności od informacji o locie w czasie zamówienia)
EMS w Hongkongu:
·Koszt: 35€ za sztukę
·Czas procesu: 1-2 tygodnie
· Czas wysyłki: 1-2 tygodnie (większość krajów)
·Odpowiadające produkty: wszystkie produkty
·Uwaga: Bardziej stabilne terminy dostaw. Bezcłowy
4PX:
·Koszt: Bezpłatnie
·Czas procesu: 1 tydzień
· Czas wysyłki: 7-14 dni (większość krajów)
·Odpowiadające produkty: Zarezerwowane dla produktów o niewielkich rozmiarach, takich jak lampa stołowa Bellhop, lampa stołowa Poldina pro, lampka Digit LED do czytania…
2097 Szybka wysyłka:
· Przewoźnik: UPS
·Koszt: Bezpłatnie
·Czas procesu: 1 tydzień
· Czas wysyłki: 5-12 dni (większość krajów)
·Odpowiadające produkty: zarezerwowane dla żyrandola 2097
Szybsza wysyłka:
· Przewoźnik: FedEx/DHL/UPS
·Koszt: co najmniej 100€ za sztukę
·Czas procesu: 1 tydzień
· Czas wysyłki: 7-12 dni (większość krajów)
·Aby przyspieszyć wysyłkę, skontaktuj się z zespołem obsługi klienta.
Należy pamiętać, że informacje w tabeli mają jedynie charakter poglądowy. W przypadku tego samego kraju czas wysyłki różni się w zależności od regionu. Stale ulepszamy nasze usługi i postaramy się jak najlepiej znaleźć więcej i lepszych przewoźników do współpracy.
FAQ
Jak szybko mogę otrzymać zamówienie?
• Możesz sprawdzić datę złożenia zamówienia i zapoznać się z powyższą tabelą
• Możesz również śledzić swoje zamówienie. Aby uzyskać szczegółowe informacje, zobacz „ Jak śledzić moje zamówienie? ”.
• Ogólnie rzecz biorąc, zamówienie zostanie dostarczone w ciągu dwóch miesięcy (w zależności od adresu wysyłki i zakupionego produktu). Jeśli nie, skontaktuj się z naszym zespołem obsługi klienta pod adresem [email protected] w celu uzyskania aktualizacji.
Jak śledzić moje zamówienie?
• Po wysłaniu zamówienia otrzymasz wiadomość e-mail zawierającą numer śledzenia.
• Kliknij ten link https://www.17track.net/en , a następnie wprowadź numer śledzenia.
• Możesz również skontaktować się z naszym zespołem obsługi klienta [email protected] w celu uzyskania najnowszych informacji logistycznych.
Jak mogę wybrać wysyłkę magazynu zagranicznego?
• Najpierw musisz potwierdzić, czy towar jest w magazynie do magazynu zamorskiego. Należy pamiętać, że dla tego samego produktu jego zapasy różnią się w zależności od SKU. Szczegółowe informacje można znaleźć na stronie produktu.
• Kliknij „Magazyn UE” na stronie kasy, a następnie zapłać opłatę za wysyłkę (10 € za sztukę). Należy pamiętać, że w przypadku niektórych produktów o dużym rozmiarze opłata za wysyłkę może wynosić: 30 € za sztukę.
Czy wysyłacie do mojego kraju?
Dostarczamy do większości krajów. Jeśli nie masz pewności, czy wysyłamy do Twojego kraju, skontaktuj się z nami pod adresem [email protected]
(Ze względu na aktualne smutne wydarzenia nie jesteśmy w stanie wysłać na Ukrainę. Przepraszamy za wszelkie niedogodności i dziękujemy za wyrozumiałość.)
Czy będę odpowiedzialny za opłaty celne? Jeśli tak, ile one kosztują?
• Możliwość taryfy może istnieć tylko wtedy, gdy maksymalna długość boku paczki jest większa niż 60cm. Generalnie ta możliwość wynosi około 5%.
• Jeśli to zrobisz, będziemy odpowiedzialni za 20% tej kwoty.
• W większości przypadków kwota cła: 0-20 € za sztukę.
Dlaczego informacje o śledzeniu mojego zamówienia nie były od jakiegoś czasu aktualizowane?
Z powodu globalnej pandemii COVID-19 tempo logistyki i transportu zwolniło, a w transporcie wystąpią opóźnienia. Dołożymy wszelkich starań, aby realizować zamówienia i dostarczać towary w jak najszybszy i najlepszy sposób.