Zasady wysyłki

W przypadku większości naszych produktów – oferujemy bezpłatną wysyłkę, jeśli wartość zamówienia przekracza 45 € lub adres dostawy znajduje się w dowolnym kraju europejskim z wyjątkiem Islandii.

Jeśli adres dostawy znajduje się na Islandii, musimy pobrać opłatę za wysyłkę w wysokości co najmniej 80 €.
Jeśli adres dostawy nie znajduje się w Europie, może zostać naliczona opłata za wysyłkę.
Jeśli masz problem z dostawą, skontaktuj się z nami pod adresem [email protected]
Chociaż oferujemy bezpłatną wysyłkę większości produktów na naszej stronie internetowej, nasza oferta bezpłatnej wysyłki może nie dotyczyć ciężkich, ponadwymiarowych lub delikatnych produktów.
Niektórzy producenci wymagają również opłaty za wysyłkę, której nie można uchylić.
Przesyłka frachtowa jest często wymagana w przypadku niektórych przedmiotów, zwłaszcza ciężkich, dużych lub delikatnych, takich jak oprawy oświetleniowe i meble. Producent określi najlepszą metodę wysyłki, aby zapewnić, że Twój przedmiot zostanie wysłany tak bezpiecznie i wydajnie, jak to tylko możliwe.
Czas realizacji
Większość świateł zostanie dostarczona w ciągu 35 dni
Czasy realizacji są jedynie szacunkowe, a stany magazynowe są podawane na naszej stronie internetowej na podstawie stanów magazynowych, które otrzymujemy z magazynu własnego lub z magazynu producenta. Poziomy zapasów mogą się szybko zmieniać.
Mimo że zaznaczyliśmy W magazynie na naszej stronie , nie oznacza to, że produkt jest rzeczywiście dostępny w magazynie. Do czasu złożenia zamówienia przedmiot może zostać sprzedany.
Proszę nie planować elektryka na podstawie stanów magazynowych wskazanych na naszej stronie. Dopiero gdy przedmiot dotrze, elektryk powinien zostać zaplanowany.
Przetwarzanie zamówienia:
Czas realizacji (Tylko przygotowanie zamówienia. Nie obejmuje czasu wysyłki i dostawy): 7-14 dni roboczych. Po przetworzeniu Twojego zamówienia przygotujemy Twoje zamówienie. Przeważnie przygotowanie zamówienia zajmuje 14 dni roboczych. Niektóre lampy wymagają mniej czasu na przygotowanie. Jeśli chcesz poznać dokładne informacje, zapytaj nas o lampę, którą chcesz.
Po wysłaniu zamówienia wyślemy Ci wiadomość e-mail zawierającą szczegółowe informacje o wysyłce, w tym numer śledzenia i witrynę z zapytaniem.
Sposób wysyłki:
1. EMS: bezpłatna wysyłka!
2. Hongkong EMS: 35 € za sztukę
3. DHL (Magazyn UE): 10 € za sztukę (dostępne tylko dla niektórych określonych produktów)
Jeśli chcesz międzynarodową przesyłkę ekspresową (np. DHL, UPS, FedEx), skontaktuj się z nami pod adresem [email protected]
Czas transportu:
1. EMS (do dowolnego kraju): 2-5 tygodni
2. Hongkong EMS (do dowolnego kraju): 1-3 tygodnie
3. DHL (Magazyn UE): Do Niemiec tylko 1 dzień/Do innych krajów UE 3-5 dni!
Proszę zauważyć i zrozumieć, że w związku z Covid-19 dostawa będzie miała pewne opóźnienie.
Odszkodowanie za zwłokę w dostawie:
Jeśli towar nie zostanie dostarczony na czas, bardzo nam przykro z powodu opóźnionego odbioru towaru i wypłacimy 10% ceny zamówienia za opóźnione odszkodowanie za towar. Dołożymy wszelkich starań, aby towar dotarł na czas.
Czas i sposób zwrotu pieniędzy
Jeśli wymagany jest zwrot pieniędzy, domyślnie zastosujemy pierwotną metodę płatności. Przetworzenie płatności kartą kredytową zajmuje 3-5 dni, paypal 2-3 dni.
Gwarancja zwrotu
Darmowy zwrot jest możliwy w ciągu 30 dni od otrzymania towaru. Ale opłata za wysyłkę zwrotu jest ponoszona przez Ciebie (z wyjątkiem zwrotu uszkodzonych towarów). Więcej informacji na temat zwrotów znajdziesz na stronie Polityka zwrotów i zwrotów.
Należy pamiętać, że zapłacone dodatkowe koszty wysyłki nie podlegają zwrotowi.
Taryfa:
Jesteśmy odpowiedzialni za 20% wszelkich taryf i opłat celnych. Jeśli nie jesteś tego pewien, skontaktuj się z nami pod adresem [email protected] .
Odrzucone przesyłki
Jeśli Twoja przesyłka została wysłana i zostanie zwrócona z powodu anulowania zamówienia lub nieotrzymania przesyłki z powodów osobistych, pobierzemy 50% kwoty Twojego zamówienia (nie przekraczającej 150 EUR), aby pokryć utratę opłaty za wysyłkę.
Jeśli produkt nie może zostać zwrócony do nadawcy (na przykład: jeśli koszt przesyłki zwrotnej przekracza wartość towaru), w takim przypadku nie przysługuje zwrot pieniędzy.
Otrzymaj nieprawidłowy przedmiot
Wszystkie przesyłki z przedmiotami, które zostały odebrane nieprawidłowo lub omyłkowo, należy zgłosić nam w ciągu tygodnia od otrzymania przedmiotu. Musimy otrzymać powiadomienie e-mailem, jeśli przedmiot nie pasuje do Twojego zamówienia. Nie możemy przyjąć żadnych reklamacji po upływie tygodnia od otrzymania przedmiotu. W przypadku dostarczenia nieprawidłowego towaru, shop.simiglighting.com zastrzega sobie prawo do dostarczenia prawidłowego produktu w okresie do 8 tygodni od otrzymania wiadomości e-mail. Pokryjemy wszystkie koszty wysyłki za zwrot niewłaściwego produktu i dostarczenie prawidłowego produktu. Jeśli nie chcesz wymiany, zamówienie zostanie potraktowane jako zwrot, a opłaty za uzupełnienie zapasów zostaną naliczone do 35%.
Anuluj zamówienia
Obsługujemy anulowanie zamówień bez podania przyczyny w ciągu 2 dni od złożenia zamówienia. Jeśli Twoje zamówienie zostało już wysłane, Twoje zamówienia nie mogą zostać anulowane. Jeśli chodzi o przymusowe anulowanie zamówienia, musisz uiścić opłatę za wysyłkę tego zamówienia.
Jeśli masz jakiekolwiek problemy podczas procesu zakupów, nie inicjuj żadnego sporu w systemie PayPal i skontaktuj się z nami pod adresem [email protected] Załatwimy dla Ciebie każdą sprawę dobrze.

Zaloguj się

Megamenu

Twój koszyk

Twój koszyk jest pusty